آروشاآروشا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه سن داره

نی نی من

اولین سونوگرافی

1391/3/2 19:36
نویسنده : مادر
719 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماهت پسر یا دختر نانازم. امروز میخوام اولین خاطره سونوگرافیت رو واست بنویسم. آخه فردا باید برم سونوگرافی ان تی برای تعیین سلامتی شما به همراه آزمایش غربالگری. واسه همینم گفتم اولین سونوگرافی یه وقت از دستم در نره. روز 26 فروردین به مرکز سونوی جام جم که نزدیک سرکار مامانی بود مراجعه کردم. وقتی اسمم رو صدا زدند قلبم داشت میومد تو دهنم مامانی. آخه خیلی نگران بودم که تو قلب کوچولوت بزنه. خدا رو شکر دکتر سونو گفت که همه چیز خوبه و نی نی تون قلبش با ضربان طبیعی می تپه ولی صدای قلب مهربونت رو برام نذاشت که بشنوم. تازه اندازه سر تا ته امبروی که هنوز تبدیل به جنین هم نشده بود رو بهم گفت 4.5 میلیمتر هستش. سن بارداری رو هم 6 هفته و یکروز تخمین زد. بعد وقتی اومدم بیرون دیدم بابایی نشسته اونجا منتظر ما. بهش گفت همه چیز خوب بود اون هم خدا رو شکر کرد. البته ناگفته نماند که شما توی ماه فروردین و به خصوص اردیبهشت حسابی مامانت رو اذیت کردی. بیشتر روزها حالت تهوع اذیتم میکرد. اما مقاومت تا پیروزی. باید صبر کنم تا چند ماه دیگه نازنین ترین موجود زندگیمو در آغوش بگیرم. مامانی فردا 12 هفته  ویکروزت میشه و باید برم سونوگرافی دوباره.خیلی دعا میکنم که تو سالم باشی. یه کم استرس دارم. آخه فردا روزیه که از سلامتی جسمیت و اندام کوچولوت که تازه شکل گرفته باید مطمئن بشیم. خدایا حالا که بهترین هدیه زندگیم رو بهم دادی. صحیح و سالم به این دنیا بیارش. ازت ممنونم خدای مهربونم. مامانی یادت نره تو هم دعا کنی قشنگم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی من می باشد