آروشاآروشا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه سن داره

نی نی من

اسم دخترم آروشااااااااااااااااااااااااااا

1391/10/9 22:53
نویسنده : مادر
307 بازدید
اشتراک گذاری

من تقریبا از اواسط بارداریم اسم تو دختر نانازم رو انتخاب کردم. البته با موافقت کامل بابایی. من و بابایی دوست داشتیم اسم دخترمون کاملا ایرانی باشه. در ضمن تک باشه و کمیاب. معنی خیلی قشنگی هم داشته باشه. من خیلی سرچ کردم اما خوب تمام اسمهای با معنی فراوانی زیادی هم داشتند مگر اسمهایی که تلفظشون یه کم سخت بود. تا اینکه یه روز یه اسمی رو پیدا کردم که عاشق معنیش شده بودم و مطمئن بودم که کاملا ایرانی هست. با همکارم راجع بهش صحبت کردم و ساناز همکار مهربونم گفت خیلی اسم قشنگیه. اون روز گذشت و این اسم توی ذهنم بود تا اینکه به بابا علیرضا پیشنهاد دادم. اولش به خاطر تلفظش که یه کم سخت بود بابای گفت بذار بیشتر بگردیم اما در نهایت با گشت و گذار فراوان توی سایت های اسم. تصمیم گرفتیم اسم دخترمون رو آروشاااااااااااااا بذاریم.

آروشا به معنی نورانی و روشن و درخشان همچون فرشته های آسمانی، مقتدر،  باهوش همچون عروس دریایی و نام دختر داریوش سومممممممممم

وقتی که تصمیمون قطعی شد و دیدیم که اسم دختر کوچولومون توی سایت ثبت احوال نیست من یک ایمیل به کارشناسان اسم ثبت احوال زدم و وقتی که اسم آروشا رو تایید کردند اسم دخترمون رو به همه اعلام کردیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شبنم
7 مرداد 92 21:27
لطفا ایمیل کارشناسان اسم رو به ما هم بدید. مرسی r_parsiavash@yahoo.com
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی من می باشد