آروشاآروشا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه سن داره

نی نی من

دیدن نی نی ناز خوشمل توی دستگاه سونو

1391/3/6 19:34
نویسنده : مادر
731 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگلم. روز چهارشنبه سوم خرداد ٩١ من و بابایی برای اولین بار صورت ماهت رو دیدیم البته توی دستگاه سونوگرافی خانم دکتر پیری. ساعت ٤ وقت دکتر داشتم که بابایی اومد اداره دنبالم و با هم رفتیم مطب. دل تو دلمون نبود که کوچولومون سالم باشه، وقتی روی تخت خوابیدم خانم دکتر بلافاصله با گذاشتن پروپ دستگاه روی شکمم تو رو به من و بابایی نشون داد. الهی من فدای اون دستهای کوچیکت بشم دست چپت رو گذاشتی روی سرت نزدیک پیشونی ات. سنت هم ١٢ هفته و ٢ روز بود. قدت هم حدود ٦ سانتیمتر بود. خانم دکتر مغز، معده  و دست و پا شکمت رو نشونمون داد.ایشون گفت در کل خوبه. من که گریه ام گرفته بود و بابایی با شوق زیاد به صفحه مانیتور نگاه میکرد و لبخند میزد. من از ایشون جنسیتت رو پرسیدم چون میخوام واست یه عالمه لباس خوشمل بخرم. خانم دکتر هم دوباره با دقت نگاه کرد و گفت به نظر من بیشتر دختره اما براش فعلا جی جی نخرید تا قطعا تاییدبشه که دختره. راستی مامانی صدای قلبت رو هم که همونطوری تند تند میزد شنیدیم. الهی قربون اون صدای قشنگش بشم.niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الهام
6 خرداد 91 20:29
سلام.ماهم مثل شمامنتظرنی نی هستیم.به وب ما هم سربزنید اگه دوست داشتی لینک کنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی من می باشد