آروشاآروشا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

نی نی من

چند تا عکس از آروشا جونی

1392/11/14 17:51
نویسنده : مادر
854 بازدید
اشتراک گذاری

عکسهای آروشا جون که انگار توی پست قبلی آپلود نشده بوده رو توی این پست میذارم. قربون خوشگلم برم من. و در ضمن جا داره بگم که آوشا جون ما برای روز تولد مامانش دیگه حسابی راه افتاده بود و از این و ر به اون ور میرفت. خود ش کلی خونه رو میگرده و دور میزنه . و گاه انقدر تند راه میره که انگار داره میدوه.

t

7

اینم دختر پر موی من با گل سرهای خوشگلش. !!!

8

 

پسندها (2)

نظرات (1)

نازنین مامان آروشا
1 اردیبهشت 93 2:57
سلام عزیزم چه دختر نازی داری خدا حفظش کنه براتون. عزیزم آروشای ما سی دی های Your baby can رو می دید و من خودم دائم همه ی کلمات رو انگلیسی یاد می داده و البته هنوز هم همین طور البته آروشای ما هم کلمه زیاد بلده وگرنه انگلیسی حرف نمی زنه. براش یه سری فلش کارت های انگلیسی بگبر و کار کن کلاس هم خوبه ولی بیشتر جنبه ی فان داره تا آموزش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی من می باشد