آروشاآروشا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه سن داره

نی نی من

سونوی سلامت و تعیین جنسیت جنین

1391/9/25 0:01
نویسنده : مادر
1,715 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم. روز سه شنبه 20 تیرماه وقت دکتر داشتم برای تعیین سلامت جنین و تعیین جنسیت مطب خانم دکتر پیری. از صبح اداره نرفتم و سعی کردم توی خونه آرامش داشته باشم. یه کم نگران بودم و بیشتر خوشحال چون بابایی قول داده بود به محض اینکه از مطب خانم دکتر برگشتیم و جنسیت رو فهمیدیم بریم هفت حوض برات چند تا جی جی خوشگل بخریم. ساعت 4 شد و بابایی اومد از سرکار اومد دنبالم و رفتیم. خانم دکتر با آرامش بهمون تمام اعضای بدنت رو نشون داد و کامل توضیح میداد. حتی تک تک رگهای قلبت و تک تک مهره های ستون فقراتت رو هم نشونمون داد. بازم مثل دفعه قبل هی تکون میخوردی و توی تصویر پاهای کوچولوت رو تکون میدادی. خانم دکتر یهو گفت هفته 12 حدسم روی جنسیت چی بود؟ من و بابایی با همدیگه گفتیم دختر! بعد گفت درسته یه دختر نازه. من اشک توی چشمهام جمع شده بود به بابایی نگاه کردم دیدم اونم چشماش برق میزنه . به خانم دکتر گفتیم خوشحالمون کردین. بعد از مطب دکتر هم رفتیم هفت حوض و دو دست لباس قشنگ واسه دخترمون خریدیم. فعلا تصمیم داریم اسمت رو بزاریم آروشا. آروشا به معنی درخشان و نورانی همچون فرشته های آسمانی. تا دخترمون در تمام مراحل زندگیش بدرخشه و پاک باشه مثل فرشته ها. عزیزم ما خیلی دوستت داریم. وقتی که مامان مامانی هم از جنسیتت آگاه شد گفت نمیدونم چرا انقدر این دختر کوچولو رو دوست دارم. انگاری از تو هم بیشتر!!!!!!!!!! می بینی هنوز نیومده دل مامان منو واسه خودت کردی شیطون.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی من می باشد