آروشاآروشا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه سن داره

نی نی من

خرید سیسمونی نی نی ناز

1391/6/1 19:05
نویسنده : مادر
888 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوشگلم من و بابایی کلی برات جی جی ناز خریدیم. همین طور مادر جون هم زحمت کشیده.تا چند روز دیگه از همه جی جی های نازت عکس میگیرم و میذارم توی وبلاگت. دیروز هم کمدت رو آوردن. اما چون تو واسه خودت اتاق جدا نداری و اتاقت با اتاق من و بابایی مشترکه تصمیم گرفتیم یه تخت کوچولو کنار تخت خودمون برات بخریم. من که هروقت میرم تو اتاق و وسایلت رو می بینم کلی ذوق میکنم. حالا باید تا سه ماه دیگه صبر کنم تا خودت رو ببینم قربونت برم. چند بار تا حالا خوابت رو دیدم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سام ومامان کیوانه
1 شهریور 91 19:26
سلام به نی نی ناز ومامان وبابای مهربونش .کوچولوی نازنازی خریدات مبارکت باشن . انشاالله به سلامتی میای پیش مامان وبابا وچشم اونا رو روشن می کنی .مامانش سعی کن از لحظه به لحظه این دوران شیرین لذت ببری .بعدها اینقدر دلت واسه این روزاوتکونای شیرین تنگ می شه .مراقب خودتون باشید . اگه تمایل به تبادل لینک دارید زود زود بهمون خبر بدید .دوستون داریم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی من می باشد